Herlige barn har jeg fått Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Var og reiste for en tid tilbake, bagasjen min kom ikke med flyet og neste dag måtte jeg ut og handle klær og toalettsaker. Forrige uke var saken ferdig behandlet og jeg fikk beskjed om at pengene skulle bli refundert. I dag måtte jeg ringe dem, da har skadebehandleren klart og betale pengene ut på giro. Skrev mail tilbake og sa at det var en tungvidt måte og ordne opp på da jeg i tillegg må betale gebyr på 70 kroner for og få ut pengene. Da foreslå skadebehandleren at jeg lot være og heve giroen så når de så at pengene ikke var hentet ut så skulle de overføre pengene til min konto. Det vil jo ta lang lang tid, i verste fall 2 måneder. Flere som har opplevd skadebehandlere som er på en annen planet??
Mom2Two Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Tror heller jeg hadde tenkt at det var fint at jeg fikk igjen penger, og tenkt at 70 kr ikke er så mye i den store sammenhengen...
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 jeg skjønner deg godt Nøste! irriterende at du må betale for en feil de skal rette opp i... :-S jeg syntes personlig europeiske suger rompe. og de har seriøst INGEN oversikt over sykehus i utlandet som de skal ha det til i reklamen sin.. blir provosert hver gang jeg ser den! meeen det er en annen lang historie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå