(0_o) Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Har Toro sluttet å produsere jegergryte, eller? Finner den ikke i noen butikker!:-( Bor i Ski, Akershus... Har vært på Ultra, Rimi, Rema 1000, Ica på Hebekk og Rema i Spydeberg, men de har jo bare Knorr sin, og Knorrmat er jo pjuk... :-S Jeg pleide jo å hamstre pakker til 8 kr stk, grei middag når man er på farten, god var den og... Noen som vet?
trompetisten Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Tror ikke Toro har jegergryten mer nei. Rondane Viltgryte har de da
lionkittens Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Mener jeg så den på Kiwi her om dagen ..... men kanskje det var viltgryten ??? Send mail til Toro - de er kjempe søte for har ting gått ut av sortimentet og de har noen igjen på lager så får du kjøpe det til en rimelig penge av de =)
bellabebis Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Kjøpte på obs for ikke så veldig lenge siden, men vet ikke om de har den nå. Ellers er jo den viltgryten også veldig god synes jeg
Gjest irismor Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 Ikke fortvil den kommer tilbake i februar i forbedret tilstand =)) Sikre kilder =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå