Gå til innhold

Spørsmål til dere som har name it dress...

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Er den stiv? Jeg tenker i forhold til Reima, hvordan er ytterstoffet på dressen? Og puster den bra? Vurderer å kjøpe den til min fireåring, men har kun sett den på nettet foreløpig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en til jent mi i fjor vinter (hun var rundt 1 år). Jeg syns stoffet og passformen var like behagelig som reima, men dessverre trakk den vann i sømmene, så jeg endte opp med å kjøpe en reimadress når alt kom til alt.

Skrevet

Hadde Name- It til poden da han var1,5 år... Fin passform, ikke stiv , men ikke erfaring med Reima...og den var tett, iallefall til det bruk han hadde. Har str 4, kjøpt for 2oo kr over 1 år siden..er litt mer usikker på hvor lenge den holder seg tett nå når han er mer aktiv/sliter mer..Han er 3,5 år nå..

Skrevet

Ligner en del på Reima synes jeg. Både i stoff og passform. Ikke stiv i alle fall:) Veldig fornøyd med de Name It dressene vi har hatt til jentene våre. Vises ikke at de er brukt etter en sesong. Litt mer på de 4 åringen har da:)

Skrevet

Passformen er ganske lik babymodellen til reima, bittelitt stivere kanskje. Det er i grunn en kjempe god dress, men den er ikke 100% vanntett når det er veldig våt snø ute.

Vi hadde den som dress nr 2 i fjor og likte den godt :)

Skrevet

Hadde Name It til minsta i fjor, og var veldig fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...