Joikaboll@ Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har så innmari seriøst lyst på en Emmaljungavogn, aner ikke hva den heter, men det er en duo sak. I svart og blått. Den var litt poppis i tja.... rundt 2000 mener jeg. Åhh.... tenk om noen hadde hatt en sånn en gjemt lengst inn i skapet som jeg kunne fått for en billig penge.
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 hmmm,skuffa,trodde det var meg du etterlyste jeg nå ;-) har nemlig alldrig blitt ropt etter her inne,så da tenkte jeg.....ENDELIG !!!!
Joikaboll@ Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2008 Hmm... ikke noen som roper på meg heller, vi kan jo rope på hverander, evt oss selv ved en seinere anledning. Beklager at du blei skuffa. Kanskje like greit å benytte sjansen til å skuffe deg litt til, kan ikke si at jeg har sett nicket ditt før!?!?
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 skuff på skuff detta her :-( har du ikke sett nicket mitt før?? har ikke bestandig hatt dette nicket,men jeg har hatt det en god stund da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå