cherry coke Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 jeg tror jeg må takke nei=( Saken er at jeg jobbet for et eksportfirma i sommer og de var tydeligviis fornøyd med meg og har tilbudt meg en spennende jobb med fantastiske fordeler. Men saken er at jeg føler meg ikke klar til å jobbe. Er midt i utdanning og er alenemor til ei på 3. Denne jobben innebærer mye reising og en del overtid, og det har jeg ingen mulighet for å klare ....Argh...dette suger!
trompetisten Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Morsomt å føle seg viktig og påskjønnet :=) Skjønner det kan bli mye med utdanning og små barn samtidig. Kan du ikke spørre om du kan få holde av den jobben til du er ferdig med utdannelsen? De kan jo ansette en vikar så lenge? Hvis det er noe du virkelig vil, også etter utdannelsen da. Lykke til og tvi tvi
cherry coke Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2008 Nei, det tror jeg ikke at jeg tør.. Det er mange om beinet og jeg var nok den som hadde mest flaks denne gangen. Får nok bare bite i det sure eplet og takke nei....Tenkte å søke jobbe der etter endt utdanning da, så jeg får se hvordan det går:)
Alvorlig Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Kjedelig, men jeg mener du gjør det rette. Det ville vært dumt av deg å hoppe av midt i utdannelsen, det setter grenser for deg senere i livet. Kan ikke du høre med denne arbeidsgiveren om dere kan inngå avtale om vikariat/feriejobbing/deltidsjobb ved siden av studiene? Kan jo være nyttig for begge parter å holde kontakten til du er ferdig utdannet.... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå