cassandraimagen fødeklar:) Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 om ei uke kan jeg å si meg fødeklar:) deilig følelse:) hvordan går det med deg å din kjære? viss ikke jeg husker feil så leste jeg en tråd for litt siden?
ChellBell - har født! Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg er fødeklar! Har visst vært det en stund.. men jeg går jo mest etter keisersnitt dato som er denne uke!
*Maja i magen* FØDEKLAR Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg ble fødeklar på søndag! =) Så moro..håper vi får møte gulla våres snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå