Gå til innhold

I don't get it.....hvorfor får jeg ikke mensen lenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er vel 7 uker siden sist. mener det var første uka i ny jibb jeg hadde mensen. begynte 11 august og bare ett par dager etterpå fikk jeg mensen.

siden da har jeg ikke hatt mensen.

jeg tok ut spiralen i april/mai, begynte på cerazette samme dag jeg tok ut spiralen. slutta på cerazette rundt om da jeg hadde siste mens pga alle blødningene jeg fikk. blødde mye annenhverdag og så lite, så masse igjen og jeg ble helt gal av det.

vi har ikke hatt ubeskyttet sex, beskyttet oss med kondom.

jeg har tatt fem negative hjemmetester, men igjen, jeg hadde fem negative da jeg gikk med elias, gikk innom legekontoret og leverte morgenurin. negativ, dagene tterpå, negativ. har levert fem tester nå og jeg er ikke gravid.

men....hvorfor i all verden får jeg ikke mensen?

noen sier at det er pga p pillene. at når man slutter på cerazette så kan det ta opptil 6 mnd før mensen kommer tilbake igjen.

har ikke noe vondt, ingen ting som indikerer at det er noe galt. foruten om at jeg ikke har mensen.....anyone?

jeg vet at jeg sannsynligvis må til GU for å få det sjekke, men....off...jeg er dritredd for å dra til GU. jeg er så nervøs hver gang. jeg liker det rett og slett ikke. har personlige grunner for det og drar ikke før jeg VIRKELIG MÅ.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...