Gå til innhold

Er jeg den eneste i verden?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Som ikke kan fordra Sex og singelliv? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har jaffal aldri fulgt med. Kan se en episode om jeg kjeder meg veldig.

Skrevet

Jeg kan heller ikke fordra det. Skjoenner ikke helt staaheien med Sarah Jessica Parker heller. Synes ikke hun er spes pen el noe. Mannen min sier at hun ligner paa en hest:-o

Skrevet

Godt å se det er flere, har alltid trodd at jeg var den eneste som synes den er forferdelig kjedelig! :-)

Skrevet

hahaha... ikke sett på en eneste episode :)

 

Har hørt navnet på et par av skuespillerene, men aner ikke hvem som er hvem en gang.

Skrevet

Har aldri sett det, så jeg aner ikke.

Skrevet

niks, jeg syns serien er kjedelig.

Skrevet

Yeeeeesssss, jeg er ikke alene! :)))))

Skrevet

you're all insane!!

 

 

 

 

Skrevet

Nope. Fælt opplegg, og ikke spesiellt bra damer heller.

Skrevet

Gærne dere hehehe ;) er jo nesten som å si at man ikke liker friends!

Skrevet

Jeg liker den ikke. Skikkelig dårlig serie. Finnes det noen venninnegjenger som er sånn i virkeligheten? Forteller alle detaljer til hverandre... Synes ikke det er noe bra.

Skrevet

Sett bare mikrosmå deler av den serien (når jeg har klikket meg forbi TV kanalene), og ikke hatt noen lyst til å se mer enn det lille jeg har fått med meg,nei.

=o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...