Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Nettopp funnet ut at samboeren min flørter med ei gammel flamme via Facebook.. og jeg er ikke overrasket. Vet ikke hvorfor, men det var som en ro kom over meg. Nå skjønner jeg endelig hans likegydlighet mot meg den siste tiden. Vi har et barn på 5 mnd. Dette blir en vanskelig tid framover... Og en ting til. jeg var også ei av de som tenkte ang "utroskap-innlegget" her tideligere; Han kommer aaaaldri til å være utro mot meg. Vel, han har jo ikke vært direkte utro, men det som står der svart på hvitt er hvertfall klare planer om å være det.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Uggent... føler med deg... Jeg opplevde det samme som deg da jeg var to måneder på vei med lille... og jeg skjønte på samme måte som deg hvorfor han hadde vært så likegyldig mot meg den siste måneden. Vi kjempet hardt for å nå tilbake til hverandre og nå nærmer vi oss målet. Men fy så vondt det gjorde... unner ingen å oppleve det samme!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Vet akkurat hvordan du har det, opplevde det samme da jeg gikk høygravid i fjor. Og fy faen så vondt det gjør å bli dolket i ryggen på den måten. Mannfolk er noen svin.. Har du konfrontert ham med det? Hva sier han?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 HI her. Hva han sier? Han sier at det ikke er noe å ta på vei for, og at "jammen hun er jo forlovet!!". I tillegg bytta han passord på FB-kontoen sin 10 min etter jeg hadde konfrontert han med hva jeg hadde sett der inne. Men herregud da.. vi har hatt samme pass på FB da vi oppretta konto, og la til like bilder etc samme dag. Men nå har han altså bytta. Kanskje et tillitsbrudd å se i innboksen hans, men er glad jeg gjorde det nå. SKJØNTE at noe ikke stemte. I tillegg sier han: Facebook ba meg bytte passord fordi jeg har så likt passord på andre nettsider." H A L L O ... ja, for jeg er født i går.. føler meg helt tom.. :-(
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 1. Det at hun er forlovet er ikke ensbetydende med at hun ikke har sidesprang. Si til ham at den kjøper du ikke. Du er jo ikke dum (vil jeg tro). 2. Be om å få passordet til fb kontoen hans, siden han allikevel ikke har noe å skjule. Si at du er bekymret for hva han driver med der inne. Nekter han er det åpenbart noe muffins på gang. 3. Spør eksen hans rett ut om hva som egentlig skjer...
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Alt. 4: Begynn å flørt med forlovedenen hennes via sms!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #7 Skrevet 6. oktober 2008 HI her igjen. Hehe.. gode råd, og noen litt humoristiske ;-) men jeg spurte etter det nye passordet, og han lot som han ikke huska det brått. ".. men jeg finner det ut i løpet av uka, er noe som ikke funker her nå..". Akkurat nå skulle jeg ønske jeg var noen andre. Klarer ikke se for meg en tilværelse med bare meg og barnet. Får direkte vondt i hjertet av det. er det dumt å sende en post til denne forlovede venninna hans og spørre hva som egentlig foregår..? eller er det å stride over grensene..??
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #8 Skrevet 6. oktober 2008 Synes du helt fint kan sende brev til denne dama... Hun har ingenting med å flørte med din kjæreste uansett. Det er et svik mot både deg og hennes forlovede. Hvis det ikke blir bedre etter det så kontakter du hennes forlovede å forteller om det. Si hva som stod i brevene... Synes du har all rett til å reagere på dette.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #9 Skrevet 6. oktober 2008 Søkte opp nr til hennes forlovdede nå og sendte sms. Han har nettopp vært på tråden med meg i vel 20 min, og det viser seg at dette er noe verre en først antatt... her har det vært mange løgner ute å gå, t.o.m mens jeg var på barsel... jeg er knust... samme er hans forlovede... kommer tilbake med info senere...
pia+Dittoღ Har født :D Skrevet 6. oktober 2008 #10 Skrevet 6. oktober 2008 Anonym 00:00 her. Synes så utrolig synd på deg og forloveden til denne dama. Hvis du trenger noen å skrive til så er det bare å sende brev her så kan du få mailen min eller lignende der. Skjønner virkelig ikke hvordan de kunne gjøre dette mot deg/dere... Skjønner at du kunne trenge støtte nå. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå