Philipa Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har sagt ja til å passe på klassekameraten til sønnen min. Hans mor er alene og trenger barnevakt når hun er på reise med jobben, vil trene osv. Det blir ca. en gang i uken. Og jeg aner ikke hvor mye jeg kan ta. Jeg kjenner ikke henne, bortsett fra foreldremøter osv. Har dere noe forslag? Takknemlig for svar :-)- Vi bor i Oslo, hvis det har noe å si....Og gutten er 7 år ...
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 dagmammaer tar jo ca 35kr timen eller noe slikt, det kan sikkert du også
Totette&lillebadehette Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Synes du bør ta mer enn 35 kroner timen - men du kan vel ikke ta for mye heller siden det skal være en vennetjeneste? 80,- da?
Philipa Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2008 Det er ikke vennetjeneste egentlig. Som sagt kjenner jeg ikke henne så veldig godt. Hilser på henne ved henting/levering og evt.foreldremøter. Er også redd for å ta for mye, men synes at 35 i timen var kanskje litt lite?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå