Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 7. oktober - Tilia69, 39 år, Riksen, førstegangs, venter en gutt (IVF) - Mor til to med gutt imagen, KS i Volda - hildejo, 27 år, skal på Ullevål (, venter jente, førstegangs 8. oktober - Julie73, 35 år, Riksen, førstegangs,venter ei jente (IVF) - kreps'79, 29 år, SiV (Tønsberg) førstegangs, venter ei jente - KaWi *høygravid*, 39 år, Bærum sykehus, førstegangs, aner ikke hva vi får, så er skikkelig spennende! - Hilde, 23 år, Lillehammer, førstegangs, venter en liten gutt. 9. oktober - Anca på`n igjen, 32 år, ABC, , har gutt på 2, vet ikke kjønn - Viviann82, 26 år, Elverum, har jente 4 og gutt 2 fra før, venter gutt. 10. oktober - Fjerteberte, 31 år, Ahus, en fra før, venter ei jente - Nå gikk det, 37 år, Rikshospitalet, veet ikke hva det blir... Gutt 14 år fra før... Hvordan ligger dere an i løypa, skjer det noe???
babygullz <3 vilde Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 7. oktober - Tilia69, 39 år, Riksen, førstegangs, venter en gutt (IVF) - Mor til to med gutt imagen, KS i Volda - hildejo, 27 år, skal på Ullevål (, venter jente, førstegangs 8. oktober - Julie73, 35 år, Riksen, førstegangs,venter ei jente (IVF) - kreps'79, 29 år, SiV (Tønsberg) førstegangs, venter ei jente - KaWi *høygravid*, 39 år, Bærum sykehus, førstegangs, aner ikke hva vi får, så er skikkelig spennende! - Hilde, 23 år, Lillehammer, førstegangs, venter en liten gutt. 9. oktober - Anca på`n igjen, 32 år, ABC, , har gutt på 2, vet ikke kjønn - Viviann82, 26 år, Elverum, har jente 4 og gutt 2 fra før, venter gutt. -*Babygullz er FØDEKLAR* 22år, SUS, venter jente=)=) 10. oktober - Fjerteberte, 31 år, Ahus, en fra før, venter ei jente - Nå gikk det, 37 år, Rikshospitalet, veet ikke hva det blir... Gutt 14 år fra før... Hvordan ligger dere an i løypa, skjer det noe??? her skjer ikke en dritt...hadde kjempekraftige og VONDE kynnere i går i ca 2 timer, er sikker på at d var rier, men d stoppa bare, ble svakere og svakere i murringer, så var d helt over over natta.. har bare hatt kynnere hele dagen i dag... litt murringer, men lite!
cyberkit *fødeklar* Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har termin 10/10 Var hos jordmor i dag, og hun ble så glad at hun jublet og klemte på meg..hehehe! Er helt moden og 3 cm åpning, så håper det skjer noe nå snart ja
*lykkelig med lilleprinsemann* Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 7. oktober - Tilia69, 39 år, Riksen, førstegangs, venter en gutt (IVF) - Mor til to med gutt imagen, KS i Volda - hildejo, 27 år, skal på Ullevål (, venter jente, førstegangs - lillemann i magen *høygravid*, stavanger, venter gutt, førstegangs. 8. oktober - Julie73, 35 år, Riksen, førstegangs,venter ei jente (IVF) - kreps'79, 29 år, SiV (Tønsberg) førstegangs, venter ei jente - KaWi *høygravid*, 39 år, Bærum sykehus, førstegangs, aner ikke hva vi får, så er skikkelig spennende! - Hilde, 23 år, Lillehammer, førstegangs, venter en liten gutt. 9. oktober - Anca på`n igjen, 32 år, ABC, , har gutt på 2, vet ikke kjønn - Viviann82, 26 år, Elverum, har jente 4 og gutt 2 fra før, venter gutt. -*Babygullz er FØDEKLAR* 22år, SUS, venter jente=)=) 10. oktober - Fjerteberte, 31 år, Ahus, en fra før, venter ei jente - Nå gikk det, 37 år, Rikshospitalet, veet ikke hva det blir... Gutt 14 år fra før... Hvordan ligger dere an i løypa, skjer det noe??? Har hatt masse kynnere og mye ubehag de to siste dagene men det er liksom bare ubehagelig og ikke vondt.Tar seg aldri opp, men dabber bare av. Kjempelei av å vente, vil se prinsen:)
KaWi Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Her skjer det ingenting! Venter fortsatt i spenning. Skal på kontroll på sykehuset på torsdag igjen, og da blir det lagt en "slagplan" for videre action =) Det er fordi jeg har utviklet svangerskapsdiabetes og barnet lå an til å være rundt 4 kg for 2 uker siden... Så veldig mye over tiden får jeg ikke lov til å gå, regner jeg med...
Tilia69 Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 Skjer ingenting her :-( Termin i dag, men det bryr visst ikke gutten i magen min seg om. Han har det vel fint der inne - ingen tydelige tegn på at noe skal skje iallfall....
Snart er vi 5 "07okt" :-D Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg har født ) Veslegutt kom 29 sept 16 dager før termin og 8dager før KS dato. Hadde ikke særlig lyst til å være i magen lenger slik at han ventet heller ikke til vi kom oss ned på operasjonstua, så det ble en vanlig fødsel på oss. Mor til to med gutt imagen, KS i Volda ******************************************'******************************************************************************************************************************************************Fødestøv****************************************************************************************************************************************************************************************************************
babelin Skrevet 7. oktober 2008 #8 Skrevet 7. oktober 2008 Heisann:o) Fint at du har laget en sånn liste:) Jeg føyer meg inn under 7.oktober, har nemlig termin idag!! - Babelin, 25 år, Hammerfest, førstegangsfødende, vet ikke kjønn... Er kjempespent og skikkelig lei no, men foreløpig skjer det absolutt ingenting, ingen tegn til fødsel og regner med at jeg må gå på overtid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå