Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Når det er ca 7-8 år siden det ble slutt mellom dem.....hm.
Mamma`n til turbo Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 I utgansgspuktet så synes jeg ikke det i det hele tatt, hadde føltes helt galt tror jeg. Men, det kommer jo an på om det var ett seriøst forhold, hvor lenge de var sammen, hvordan det endte og hva bestevenninnen min tenkte om han. Tror helt ærlig at jeg ikke hadde klart det.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Hvorfor skal noen rote i andres søppel??
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Kommer helt an på hvordan forholdet deres var. Om det var et skikkelig seriøst og langvarig forhold hadde jeg ikke gjort det. Men om det var et kort "fjortisforhold", og dette nå kunne være mannen i mitt liv så hadde jeg gjort det..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 enig. Hvis det var et kort forhold i ungdomstiden hadde det gått greit, men om det var et langvarig forhold etter videregående hadde det vært uaktuelt.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 Er man forelsket så er man forelsket. Ingen ideell situasjon, men når det har gått 7-8 år, bør da venninna di ha kommet over eksen. Så ja, jeg synes det er greit.
Pappalille Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg synes tanken om at noen skal "eie" et annet menneske fremfor sine venner i det vide og det brede er direkte teit. Min morfar var i utgangspunktet sammen med min mormors venninne. Etter en "dobbeltdate" med mormor og en av hans kamerater droppet han venninnen, ventet to uker og ba ut min mormor. De giftet seg ett år etter og forble gift, og kjærester, til den dagen de døde. Mine ekser, er nettop dét, ekser, og hvem de er sammen med er meg knekkende likegyldig.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #8 Skrevet 7. oktober 2008 Har du pratet med venninnen din om det? En venn har man for livet, kjærester kommer og går.
birrisj05.02.09 Skrevet 7. oktober 2008 #9 Skrevet 7. oktober 2008 Hvis det er greit for venninna di, så.. Men jeg ville aldri ødelagt et vennskap pga et mannfolk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå