Gå til innhold

I dag har revungen badet


Anbefalte innlegg

Skrevet

- i en diger søledam ved siden av ridebanen..... Og ikke bare sånn snublebad, men et skikkelig hurramegrullerundtogsprute-bad....

Lufttemperaturen var vel en sånn ca 8 grader, og muligens enda kaldere i vannet vil jeg tro...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Skrevet

Ha ha ha ha ha ha syns jeg ser, men det tok nok knekken på alle ulumskheter som måtte være, så nå blir hun ikke syk vet du;-)

 

Selv venter jeg til lufttemp. er på ca 30+ og vann ca. 24+

Men hver sin lyst da.

Skrevet

Dæsken, det hørtes grrrrrrrrusomt kaldt ut!!!

 

Dakkal liten da......håper ikke snørra satt seg da!

Skrevet

Glemte jeg å si at det var med vilje? To ganger?

 

Det vakte høylytt munterhet blant mammaene rundt, skal jeg si dere: "Oi - se der , det er en liten tass som bader i søledammen!"

 

Det bar rett hjem til et godt varmt bad, og kveldsmat foran peisen c",)

Skrevet

Og forresten: den rosa arvedressen med avtagbart tjukt teddyfôr holdt mesteparten av vannet ute, så hun ble bare litt våt akkurat der dress og støvler overlapper hverandre. Montro om jeg skal hive meg inn i Reimadressdebatten med denne erfaringen? c",)

Skrevet

Hahahahahaha, humoristisk liten frøken du:-) Det er jo herlig da! Selv om jeg kanskje kan forestille meg tankene dine akkurat da;-D

 

Deilig med varmt bad og kveldsmat foran peisen da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...