Reveenka Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 - i en diger søledam ved siden av ridebanen..... Og ikke bare sånn snublebad, men et skikkelig hurramegrullerundtogsprute-bad.... Lufttemperaturen var vel en sånn ca 8 grader, og muligens enda kaldere i vannet vil jeg tro...
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Ha ha ha ha ha ha syns jeg ser, men det tok nok knekken på alle ulumskheter som måtte være, så nå blir hun ikke syk vet du;-) Selv venter jeg til lufttemp. er på ca 30+ og vann ca. 24+ Men hver sin lyst da.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Dæsken, det hørtes grrrrrrrrusomt kaldt ut!!! Dakkal liten da......håper ikke snørra satt seg da!
Reveenka Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2008 Glemte jeg å si at det var med vilje? To ganger? Det vakte høylytt munterhet blant mammaene rundt, skal jeg si dere: "Oi - se der , det er en liten tass som bader i søledammen!" Det bar rett hjem til et godt varmt bad, og kveldsmat foran peisen c",)
Reveenka Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2008 Og forresten: den rosa arvedressen med avtagbart tjukt teddyfôr holdt mesteparten av vannet ute, så hun ble bare litt våt akkurat der dress og støvler overlapper hverandre. Montro om jeg skal hive meg inn i Reimadressdebatten med denne erfaringen? c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 Hahahahahaha, humoristisk liten frøken du:-) Det er jo herlig da! Selv om jeg kanskje kan forestille meg tankene dine akkurat da;-D Deilig med varmt bad og kveldsmat foran peisen da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå