#elsker jenta mi# Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 skal gi pakkekalender til lille tulla mi, hun blir 2 rett etter jul, noen forslag om hva jeg kan legge i de pakkene??
#elsker jenta mi# Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. oktober 2008 ingen forslag? eller er det ingen som skal lage pakkekalender?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Duplo, dukkeklær(hvis hun har f.eks. baby born dukke) tegnesaker
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Kakeformer, og så baker dere (pepper?)kaker den dagen ) Kalenderlys som gave nr 1, så kan dere brenne litt til måltidene frem til jul Sokker Strikker/spenner Fargeblyanter/malesaker
max32 Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 En liten nisse, nisselue, såpebobler, litt digg eller rosiner el. kansje du kan brenne noen dvder eller cder. Jeg har brukt å kjøpe ting som de trenger. labber, hansker, lue osv. Det er vanskelig med 24 ting, blir fort veldig dyrt.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 jenter er jo ikke noe problem, gutter er verre hennes og maurits har jo masse gøye hårstrikk, klemmer, hårbørster og sokker. Du kan kjøpe sånn figur med badesåpe i (dersom dere har badekar). Koster ca 10 kr på parfymeri.
#elsker jenta mi# Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. oktober 2008 tusen takk.... hun har ikke så mye har enda så strikk og spenner er sikkert ikke no morro... hehe... ja er vanskerlig med 24 pakker... men får prøve
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 6. oktober 2008 #8 Skrevet 6. oktober 2008 hårstrikker hårklemmer shampo såpe sånn figur som du dupper i vann og blir til vaskeklut snop på lørdager fargeblyanter tusjer klister duplo som du deler opp i flere gaver str.bukse kakeformer den dagen dere skal bake kjevle perler perlebrett maling malebok pensler plastelina bok dvd
#elsker jenta mi# Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. oktober 2008 tusen takk:) greit og få noen ideer
sommer og sol:-) Skrevet 6. oktober 2008 #10 Skrevet 6. oktober 2008 kakeformer klær til nissefest,(hvis de skal ha det i bhg) liten kjevle vanter lue strømpebukser truser duplo plastelina nisselue bok klistremerker dvd cd frøkna fikk mye hun trengte det første året hun fikk kalender,var da 2,5 år tror jeg... strømpebukser,genser,sokker,pysj osv.. ble jo dyrt,men det var jo noe hun absolutt trengte..hadde jo kjøpt det alikevel...
lklk Skrevet 6. oktober 2008 #11 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg kjøpte et dukkehus(Fiffi) sist år. Hun fikk en liten figur hver dag og selve huset på juleaften. Litt andre småting som hårstrikk osv, men figurene var nok til ca 18-19 dager. Syntes det var bedre enn masse småting som de egentlig ikke trenger.
-MtG- Skrevet 6. oktober 2008 #12 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg tenker å kjøpe en pakke med sånne Sing Sang sangkort. Er vel 39 sangkort i den så han får en eller to sanger hver dag. Også får han litt annet i tillegg om det er noe han trenger. Eller litt godis/rosiner i helgene:) Synes de sangkortene er så fine og de kan vi ha mye kos med i lang tid framover.
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #13 Skrevet 7. oktober 2008 ramser opp litt som jeg har tenkt på. strikker spenner duplo( kjøper en pakke og deler opp i tre fire dager, ) film klementin og rosiner, eller en liten sjoko. på lørdager båltur (lager en lapp om at vi skal på båltur den dagen, en lør eller søn) pepperkakehus, som vi kan pynte lykketroll sånn firkant som blir klut når man tar den i vann så en liten lommelykt som er formet som en ku en badeleke noen dyr,
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #14 Skrevet 7. oktober 2008 der var det noen små barnefingre som trykket på lagre ja:) også får hun en større ting på julaften.... har lyst til å gi forskjellige ting ikke bare duplo eller noe, moro å få forskjellig husker jeg fra jeg var liten. har ikke kjøpt alt enda, men dyr og duplo er jo ting som hun leker ordentlig med, og samler på. så er det noen ting fire tig som blir rot, resten som strikker og spenner, badeleke også blir jo brukt....får se om jeg plutselig kommer på noe annet- det er litt typisk meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå