2 Sommerbarn Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg er helt grønn på kaker...har ikke peiling i det hele tatt. Derfor ender det alltid opp med at jeg lager ostekake med kjeksbunn fordi den ikke kan bli mislykket. Hvilken oppskrift/kake anbefaler du til en helt nybegynner på kakebaking?
twilla Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 oreokake kanskje? populær kake, og lett å lage. men litt mer spennende enn en langpanne:) Prinsippet er det samme som ostekake: kjeksbunn + ostemasse, og i tillegg sjokolademousse krem og kjeksbiter.
2 Sommerbarn Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2008 Den hørtes kjempegod ut, tror jeg kan prøve meg på den til helgen. Takk for tipset.
Bea <3 Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Prøv deg på en pavlova, kjapp å lage, smaker godt og ser superdeilig ut med masse frisk frukt eller du kan bruke frossen frukt! fin oppskrift finner du her: http://www.aperitif.no/index.db2?dosok=1¬new=1&start=0&result=1&vistype=3&match=pavlova&kokebok=ja&oppskriften=104159&artikkel=&bartender=&kokebok=ja&pollisten=
Mom2Two Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Tirami su er enkel, men ser avansert ut! Chocolate passon fra Det søte liv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå