esmase Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Vi skal prøve ut det på minsten fra i morra. Har aldri vært borti dette før,og lurer derfor på om det er noe vi bør være obs på. Eventuelle bivirkninger,noe vi må ta hensyn til osv... Blir glad for info=)
dritgrei hei hei! Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 hei du.... jeg har nå flutidebarn nummer to, og det er ingenting som er dumt, men du må passe på at barnet får drikke etter medisineringen, for kortisonbehandling kan være god grobunn for sopp. Men det får du vite av apotekmenneskene når du henter medisinen.
esmase Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2008 Ok,men da popper det opp ett nytt spørsmål: Hvordan merker vi om han får sopp i munnen da? Ser man det? Eller får han kanskje vondt? Superdumme spørsmål for de som veit,men jeg er helt grønn på dette...
fox`y Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Begge mine gutter er flutide barn. får d 2 ganger daglig. ingen store bivirkninger har gutta mine fått.Men mann må huske å være nøye med munnskyll og gjerne tørke med en klut etter mann har gitt medisinen. Dette pga soppdannelse.
fox`y Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Når mann får sopp i munnen får man ofte et hvitt belegg og d er ubehagelig å spise og drikke. kan også få d rundt munnen,men da er d rødt og hissig.
Kosel Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Bare det samme som de over her har sagt. Husk munnskyll og tørk. ANer ikke hvordan man oppdager sopp, Jr. har ikke fått det, så vidt jeg kan se da... hehe - lurt på det samme igrunn..
esmase Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. oktober 2008 Da må vi passe på om det blir hvitt belegg inni munnen,rødt rundt munnen,skylle med vann,og helst tannpuss etter hver gang vi "poffer". Takk for svarene,nå er jeg mye klokere=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå