flust Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg synes underlivet mitt har vokst seg så stort som et fjell siden jeg ble gravid. Kan ikke huske at jeg var så hoven sist jeg gikk gravid. Jeg skjønner jo at det forbereder seg på at noe stort noe skal passere, men... Det er nesten litt ubehagelig, litt ømt. Flere som opplever det samme? Jeg er 25 uker.
*Darkspotted* Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 hei. godt å høre dette faktisk. trodde det var noe galt med meg så har vurdert om jeg måtte til legen. er så hoven får såvidt en finger inn jeg er 20 uker i morgen. har vært øm og syns ikke dette er noe særlig. hadde det ikke forrige gang jeg var gravid heller..
tøttomedguttimagen*PÅ OVERTID* Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 ja, eg og e ganske øm nedentil, noen ganger er det ganske så ekkelt, kjenner det særlig når eg e på do å bimmelimmer! Leste her inne at det var en jormor som hadde sagt til en pga økt blod gjennomstrømmning kunne man bli øm og hoven nedentil!!! Er foresten 29 uker idag!!
flust Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2008 Da er vi iallefall to. Det trøster litt Sikkert helt normalt, men ubehagelig og usexy...
*Darkspotted* Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 jeg har ikke fått hatt sex på snart to mnd på grunn av det=( *sutre*
flust Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2008 Nei, det frister ikke så veldig lengre sånn som det er nå...
*Darkspotted* Skrevet 6. oktober 2008 #7 Skrevet 6. oktober 2008 er skikkelig sutrete og grinete for tiden på grunn av det og. har alltid hatt et veldig aktivt sexliv (vel siden jeg var 16) og å plutselig slutte nå er forferdelig... vel haa !! hehe håper det går over snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå