Gå til innhold

Dere som har hatt utro menn...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker dere hvert år på "nå er det akkurat 1/2/3 osv år siden DET skjedde"? (om det var noe som skjedde en gang da)

 

Hvor lang tid tok det før det evt. gikk over, det at du grudde deg til den dagen hvert år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Typen min er ALDRI utro, det bare VET jeg.... (ref. en annen tråd her inne..)

Skrevet

er midt oppe i det nå, men jeg er sånn "nostalgiafreak" så jeg kommer nok til å sitte "for 1 år siden rota han med henne på samme festen jeg var på" og "idag er det ett år siden han var hjemme hos henne og pulte" osv. Selvpining kalles det vel? :-(

Skrevet

Huff ja, skikkelig vondt... men er vanskelig å la være å tenke på det, er skikkelig nostalgimenneske jeg også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...