Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Tenker dere hvert år på "nå er det akkurat 1/2/3 osv år siden DET skjedde"? (om det var noe som skjedde en gang da) Hvor lang tid tok det før det evt. gikk over, det at du grudde deg til den dagen hvert år?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Typen min er ALDRI utro, det bare VET jeg.... (ref. en annen tråd her inne..)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 er midt oppe i det nå, men jeg er sånn "nostalgiafreak" så jeg kommer nok til å sitte "for 1 år siden rota han med henne på samme festen jeg var på" og "idag er det ett år siden han var hjemme hos henne og pulte" osv. Selvpining kalles det vel? :-(
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Huff ja, skikkelig vondt... men er vanskelig å la være å tenke på det, er skikkelig nostalgimenneske jeg også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå