Gå til innhold

baby ligger å presser på nervene mine...


Sabina og gjengen

Anbefalte innlegg

noen andre som opplever dette, jeg holder på å gå rundt meg selv om dagen, er så vondt.. men etter jeg hørte ei som lå å hyla på føden på fredag så mista jeg lysten på fødsel :(

det er 14 dager til termin og hun leker seg med nervene slik at jeg fåre "elektriske" støt nedover i låra til kneet. håper hun flytter seg før fødsel, nervesmetrer i tillegg til rier er ikke å foretrekke tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dette skjer oftere og oftere desto trangere plassen blir, iallefall opplever jeg det slik. ikke bare nedover i beina, men i alle retninger. vi må nok bare godta dette også frem til fødselen. de to siste ukene før termin er mye tyngre enn de andre, synes jeg. har termin i morra og dagene blir bare mer og mer krevende og slitsomme. ikke meningen å skremme deg på noen måte, bare greit å være forberedt, det er jo ikke skadelig eller noe slikt - bare det at babyen blir tyngre, plassen mindre og mentalt blir man nok mer og mer klar for en fødsel

MEN så er man snart i mål også ;o) *smiler* og da er alt glemt

God bedring og lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har ei nerve i klem i bekkenet på høyre side, og det "stråler" helt ned til midten av leggen. Er ikke noe komfortabelt, men er jo ikke konstant hele tiden heldigvis.

Når det gjelder fødselen, så er det jo litt seint å angre nå, så prøv å tenk positivt :) Er jo snart ferdig med den for denne gang hvertfall, og lille gullet kommer ut :)

Lykke til og god bedring :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kjempefin fødsel i minnet fra sost, var hjemme til jeg hadde 10 cm og pressrier, rakk akkurat inn på sykehuset og der presset jeg som en helt til småen kom ut. Hadde ingen form for smertestillende under fødselen som kan regnes med, lystgassen virket ikke på meg, noe jordmor sa var ganske vanlig for en del mennesker. Men jeg hadde god hjelp i at jeg konsentrerte meg om å puste. Jeg synes ikke det var spesielt vondt før siste 2 timene, av totalt 24 timer.. Og det var da jeg hadde pressrier.

 

Føler at det er rart at jeg er så redd, men er pga jeg er redd det ska gå fort og være veldig vondt fra starten, istedenfor at det skal gå sakte og rolig og bygge seg opp slik som sist. Vil heller ha 24 timers fødsel enn 2 timers.. kall meg gjerne rar :P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...