Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg synes underlivet mitt har vokst seg så stort som et fjell siden jeg ble gravid. Kan ikke huske at jeg var så hoven sist jeg gikk gravid. Jeg skjønner jo at det forbereder seg på at noe stort noe skal passere, men... Det er nesten litt ubehagelig, litt ømt. Flere som opplever det samme? Jeg er 25 uker.
Hera Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 *rødme, rødme* Jeg er "bare" 17 uker på vei, og har samme problem. Til tider synes jeg det er ubehagelig å ha på truse og bukse, fordi det er så hovent, og er sikker på at alle kan se det utenpå. Men jeg prøver å trøste meg selv med at det er normalt:0) Jeg var slik forrige gang også.
lillefrøkenforvirra Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 hei hei. jeg er bare 17 uker nå. men da jeg var gravid med første mann vokste det nedentil både forfra og under:P det har jo gått tilbake til normalen nå. å desverre aner jeg ikke om det var inbilning eller hvorfor det skjer! for jeg spurte aldri:(
lillefrøkenforvirra Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 når du sier det sånn, så føler jeg også at jeg må skjule med lange topper fordi det strammer der nede:P hehe uff høres jo helt forferdelig ut
LineBA Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 Har det på samme måten, men det kommer og går litt. Er 16 uker nå m nr to, og har egentlig hatt det sånn lenge. Har ikke tenkt så mye på det før jeg så innlegget ditt. Kan ikke helt huske om jeg hadde det forrige gang. Det er vel kanskje fordi det er så mange andre ting som skjer også - to cup-strl opp og ømme pupper f.eks... Men det er jo bare å nyte akkurat den størrelsen så lenge den varer - det går fort nok tilbake til en dvask b-cup!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå