Gå til innhold

du og jeg og vi to

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå var jeg godt i gang med å sende masse korte meldinger til deg på pm.. for å unngå at de laaange ikke blir sendt, er lei av å skrive alt 3 ganger ;)

Men midt i det hele så stopper det opp, jeg har sikkert fylt opp postkassen din... sorry :)

Men det som gjensto (for var vel ferdig med å mase om mitt) var egentlig å spørre hvordan det går med deg idag, dagen derpå.. Hvordan har døgnet vært?

Svar meg gjerne her om du vil, eller på pm, skal inn og rydde postkassen min nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare å "mase"!! Jeg sjekker postkassen min nå, og sletter litt hvis det var mer som skulle sendes. Skal svare deg også, så håper du har fått ryddet litt;)

Skrevet

Sånn, nå skal du ha fått en lang pm! Håper den kom frem selv om den var lang...

Skrevet

Du har pm!

Må bare passe på at du får det med deg ;)

Skrevet

Takk, jeg har lest den! Og svart. Det ble langt, så håper den kom fint frem!?

Skrevet

Har sendt pm til deg, men den var suuuuuperlaaang og ble ikke sendt først, og siden jeg ikke er kløpper på kopiering og sånn, så har du nå fått 2 pm, en gjenskriving av del 1, og kopi av del 2, og avslutninga fikk jeg ikke sendt for postkassen din er full.. Men håper det går bedre med deg idag, og selv om det kanskje ikke hjelper så mye når du føler deg ensom, så bare vit at jeg tenker ofte på deg :)

Skrevet

Jeg fikk de to første, og har svart! Men nå har jeg ryddet litt i mailboksen også hvis det var mer!

Et superenkelt tips i forhold til kopiering er å trykke Alt + a når du er ferdig med å skrive (merk alt) og så Alt + c (kopier). Dersom du mister det når du prøver å sende, kan du trykke Alt + v (lim inn) i en ny pm.

Må jo sørge for at jeg får de suuuuuuperlaaaange pm'ene!!

Tenker mye på deg også - og det hjelper faktisk å vite at du tenker på meg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...