Vifikkiaugust Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Der kom TR som venta,- 13 dager etter EL. EL har aldri vært så tidlig i noen av mine sykluser siden minipille-slutt i april. Nå sjonglerer den før så faste pp på 32 dager, altså mellom 30 og 35 dager. Dritt! Fordelen min nå er at jeg vet når jeg har EL pga slimet, og jeg vet at 1.dag mens er 11-13 dager etter EL. Jada, jeg har brukt litt tid på syklusforskning;-), og håper det gir resultater snart,- PLEASE! Denne pp var jo selvfølgelig ikke typen hjemme når jeg hadde EL (den kom jo så altfor tidlig!) Så fra nå av skal jeg holde typen på kun ca 1times avstand eller no i perioden... vel tja.. hehe.. den blir lang,- kanskje sånn fra dag 10 til 24;-))) Hva tror dere om planen? Tjihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå