Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Gjett hva jeg har gjort i dag?? http://www.detsoteliv.no/searchresults_other1gruppe.php?id=1544 Mmmmm, så gode og MMMM så fluffy!!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. oktober 2008 Og ikke svarte i bunn til tross for svarte stekebrett *fnis*
Sessa ruger igjen... Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 hehe, så tråden din tidligere i dag, så jeg har allerede sittet og siklet i noen timer. Når tror du at de kommer frem til postkassen min, sa du? Har skrevet ned oppskriften allerede. Ble de svidd i bunnen?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg er ikke helt sikker - jeg sliter litt med å få puttet dem inn i "skuffen" på pc'en her *ler* Men svidd nei *peke oppover i tråden*
Sessa ruger igjen... Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Dårlig! Hmm... lurer på om det skjedde fordi jeg har ganske liten ovn, sånn innbygningsovn, vet du. Den virker i hvertfall veldig liten så midten av ovnen er liksom både nærme toppen og bunnen....
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2008 Hm - jeg har fått svidde boller i min ovn før, og den er ikke innbyggings (dessuten ble de ikke svidd denne gangen) så det kan jo være oppskriften eller noe? Forskjellen jeg kunne se denne gangen var at de ikke var så melete som jeg har en tendens til å gjøre dem (i min angst for å få kliss på hender og bakebenk) + ikke vanlig sukker.
Sessa ruger igjen... Skrevet 6. oktober 2008 #7 Skrevet 6. oktober 2008 Men de bollene jeg laget var jo sånn pose boller.... hmm.... Jeg synes du er knallflink og du burde antagelig starte bakeri. *luske ut på kjøkkenet og hente meg sunn kveldsmat*
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. oktober 2008 Ja gidd å gi meg dårlig samvittighet når jeg omsider føler meg flink... *hulk* Neida - det bakeriet hadde nok gått med dundrende underskudd, så sjeldent som jeg baker (kan faktisk ikke huske sist det skjedde). Dessuten hadde vel M spist opp det meste før jeg i det hele tatt fikk flyttet bollene fra stekeovn til utsalgsbenk :oD
Sessa ruger igjen... Skrevet 6. oktober 2008 #9 Skrevet 6. oktober 2008 Når man er gravid er det viktig å ha det godt. Har mor det godt, har baby det godt. Og du som har vært mye kvalm også.... Jeg spiste opp alle 20 bollene jeg laget helt selv på 4 dager (glemte å legge de i fryseren). Frøkna og mannen syntes ikke de var så gode... Ammetåke = glemte å hente kveldsmat. Går nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå