Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg bare lurer på en ting, jeg er 7 uker på vei,,,,når kommer magen?:) jeg blir glad for alle svar jeg får:) bare kjekt det!:)

Klem..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det nr.1? Da jeg gikk gravid med første så fikk jeg vel mage i uke 19 eller noe...

Nå med nr 2 blir det spennende å se! komemr nok litt raskere... har ikke stramme magemuskler denne gang...

Skrevet

heia ja det er nr 1...men har våre gravid før da va jeg 9 uker på vei,.,,,men det har vel ikje någe og bety?:P

Skrevet

jeg er i 8 uke og har mage alt,eller oppblåst da,men kjendes ut som jeg kjender livmora,men nå er dette min tredje graviditet da:) også er minsten snart 4 mnd,og jeg er 2 mnd på vei

Skrevet

oi såpass ja....oki det vise alerede ja...men det variere vel fra person til person:) men får vel bare vente

Skrevet

er i uke 11+3 og har gigant mage allerede disse 2 inni min vokser :)

Skrevet

Sist æ va gravid me lillemor,hadde vi bestemt å ikkje sei nåkka før æ va gått 3mnd,men va tydelivis i seinaste lage...Førr allerede etter 2mnd så blei æ sport kaffør vi ikkje hadde sagt at æ va gravid....så fikk magen fort ja:) nu e æ gravis me nr2,så e spent på korr fort magen voks denne gången:))

Skrevet

Med nr. 1 fikk jeg mage i uke 13-14, nå med nr. 2 har jeg mage allerede, er i uke 7...;O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...