Gå til innhold

Hvor lenge kan jeg holde dette hemmelig...?


Torshov!!

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har to fra før på 5 og 8 og ingen venter en ny graviditet fra meg, tror det vil komme som et sjokk på flere. Særlig arbeidsgiver... uff...

Ønsker derfor ikke at noen vet noe før jeg vet hvordan det går... Har hatt en SA i uke 10 mellom nr. en og nr. to og er litt rett for det...

Skal på seminar med jobben til helgen og alle skjønner lunta om jeg ikke drikker... vurderer å bli hjemme... men da må jeg ha en grusomt bra unnskyldning, noen tips ??? Er bare 4 uker på vei til helga!! Alt for tidlig med slike nyheter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du blir hjemme fordi du har 2 barn å passe på kan du si... mannen din skal bort å da må du passe dem....

 

ellers kan du si at du skal i bursdag til en gammel bekjent..

 

du føler deg i dårlig form til å dra, så du vil heller være hjemme å slappe av litt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omgansjuken:-)

Det florerer med omgangssjuken her vi bor. Er tiden for det nå.

 

Evt så kan du gå på antibiotika ;-) Så mister du ikke seminaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lat som du drikker. Garantert (..) ingen som merker at vinmengden ikke minker :) Utover kvelden hvis det blir dans eller at folk ikke lenger bare sitter ved bordet kan du jo ta med drikken inn på do og tømme den i do ;-) Har funket for meg flere ganger. Det letteste er selvfølgelig ølboks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...