Gå til innhold

julegave til barna deres

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer faktisk på å kjøpe en ekstra vogn og en ekstra odenwalder siden hun skal begynne i bhg på nyåret.

Men sambo får nok fnatt om jeg kommer dragende med en 5. vogn i hus, så jeg bør vel kvitte meg med to av de andre først ;o)

Skrevet

Er ikke avgjort enda, men tror det blir penger på tuppa på 14,5 år. Muligens penger til påsan på 11 år. Tævan på 5 år får nok den lille pc`n som er så poppis nå. 4 åringen er jeg veldig usikker på, det blir nok klær, det finnes ikke noe som fenger han. Linus får nok matstol/huske.

Skrevet

hehe ja... er noe med oss jenter og vogner... vi liker og ha noen og bytte på.. hehe...er så usikker på hva jeg skal kjøpe.. må begynne snart på julegavene for jeg jobber hele desember fra tidlig tidlig om morgenen til seint på kvelden hver dag..

Skrevet

barneservise i porselen

Skrevet

Hanna Montana stæsj ( bl.a. sengetøy) til hun på snart 7.. + ny klokke..

men hun har da bursdag rett før jul så må dobbelhandle noe der..

mini på da snart tre vil vel ha noe med motorlyd i tenker jeg :P

Skrevet

Ja, en skulle jo liksom tro at det skulle holde at jeg har fire vogner, men nå vil jeg ha en emmaljunga scooter til bhg'n ;o)

Skrevet

emmaljunga scooter skal jeg også kjøpe den er kjempe god og trille og, eneste er at man ikke får lakt ned ryggen helt ned. men den er helt fantastisk..

Skrevet

Ja, det med ryggen syns jeg var litt dumt, men jeg likte den veldig godt ellers.

Jenta mi er ikke 2 år ennå, men hun er så lang at hun sliter med plass i sportsdelen på simovognen sin nå. Lengden altså. Innbiller meg at Scooter'n er lengre innvendig. Jeg har vært å trillet den i butikken med snuppa oppi og jeg ble jo ikke akkurat mindre fristet til å dra kortet der og da nei ;o)

Skrevet

hehe ja ikke sant... jeg skulle kjøpe den for litt siden men fikk ikke lov fikk bare til svar vi har 4 vogner hvorfor skal vi ha en til.. hmmm for den er god og trille og er helt fantastisk så nå har jeg fått trumfa igjenom at vi skal kjøpe den..:) hehe

Skrevet

Hvilke vogner har dere da?

Vi har disse:

*Simo Kombi

*Quinny 3xl

*Quinny Buzz

*Carena Easy

Jeg har lyst å selge carena vognen og 3xl'n nå :o)

Skrevet

småen har erklært at han ønsker seg sangbok og en cd med sanger på. han sa til og med at han ble veldig glad om han fikk det... hehe. så da blir det det :)

Skrevet

vi har:

emmaljunga duo eges vogn

2 stykk graco vogner

en paraply trille

og snart en emmaljunga scooter:)

Skrevet

Har tenkt på lekekomfyr med forskjellig utstyr. Han er veldig glad i å leke at han lager mat. :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg er kanskje litt kjedelig, men jeg syntes barna får alt for mye leker og ting uten funksjon. Prøver å finne nok litt mer "fornuftige" gaver, men det er lett å kjøpe slike ting da.

Jeg har to gode tips:

- Handle klær til de minste på Islands nettside (nydelige klær til ingen penger pga finanskrisen). Husker ikke adressen nå, men det er sikekrt mange, kan skrive inn den jeg fant i morgen.

Det er også en nettside som lager personlige barnebøker, altså at ditt barn blir hovedpersonen i boken. Jenten min elsker de. Nettsidn heter www.barnasegeteventyr.com eller .no, husker ikke helt.

Lykke til med gavene :)

Skrevet

vi holder på å restaurere huset og skal ordne nytt rom til snuppa. Hun skal få være med på å innrede det og gjøre det til sitt så det går med en del penger der. Derfor blir det julegave fra oss samt mamma i år så vi kan kjøpe ny kommode, bokhylle osv :)

jeg har kjøpt et smykkeskrin til henne. Et slikt med balerina som danser til musikk i. Skal gi det og fylle på med litt nye smykker og spenner så hun får en julegave og pakke opp fra oss også :)

Skrevet

Minste får klær tenker jeg, kommer ikke på noe annet han trenger for øyeblikket. Mellomste får cars motorsykkelsak(fra ellos!) og største får smålego som gubben handla på salg i sommer =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...