en av hver Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Godt å kunne si tredje trimester, for jeg begynner å bli lei nå..
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Så deilig! Skal også over på 3 tri i nå, 28 uker idag;) Termin samtidig da!
en av hver Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har 01.01.09. Men det blir KS før det desverre..
Giinaღ Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Så heldig Er det fra uke 28 slik BIM regner det ut (altså uke 27 iflg. babyverden)?
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 Fra uke 28. Eller 27+6 her inne mener jeg, det er siste dagen man er i 2 trimester.) Så når man er 28+ uker på vei sier man at man er i sin 29`ende uke i følge BiM, så hvordan det er i følge babyverden vet jeg ikke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå