Gå til innhold

mmmm.. stekt muffins med epler og vaniljekrem!


Anbefalte innlegg

Skrevet

er foreldre møte i barnehagen i morgen og måtte få brukt noen av eplene i hagen! så fant ut at jeg skulle teste om jeg fikk til noen gode muffins med epler og vaniljekrem.. og de ble så gode!!

 

håper foreldrene i barnehagen vil synes det også!!

yummi!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, det høres utrolig godt ut!!!!

 

Kanskje du vil dele oppskriften din.... ;-)

Skrevet

hihi.. jeg gjorde det helt enkelt!! fant ut at jeg hadde to poser med muffins mix i skapet! så tenkte jeg bare teste. hadde en møllerens og en toro mix. den fra toro anbefales!! den smaker best og hever best! møllerens sine ble bare helt flate på toppen. mens toro sin ble høy og fin.

så fylte jeg formene halvfulle med røre. tok en ts vaniljekrem oppi og dyttet litt eplebiter nedi. strødde litt sukker og kanel på toppen! stekes i 12-15min i ovnen!! nam!!

 

så lettere kan det ikke gjøres!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...