madremia Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Kjære dere- jeg er redd jeg begynner å få for store forventniger til et svangerskap her, men altså Det er fem dager til mensen og jeg har konstante stikkinger. Kramper innimellom. dette er jeg ikke vant med! JEg sluttet på Nuvaring for to mnd siden, kan det være at jeg har vært forskånet fra menssmerter tidligere? Er dere vant med sterke Nå - kommer - mensen - smerter hele fem og seks dager før IKM? på lommelegen står en klinisk beskrivelse av menstruasjonssmerter som noe som inntrer to dager før ventet mens. Gidder dere svare? please
Snuppa's mamma Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg pleier å få mens smerter alt fra 5 til 2 dager før, og da VET jeg at mensen kommer!!! Lykke til, håper du er gravid da:)
ida_hs Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Hei.. Jeg har alltid fått smerter bare et par timer før jeg får mensen, men denne gangen her så har jeg hatt vondt i 5 dager uten at jeg har fått mensen?? hmm
Sgt sweetie prøver på en til.. Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Hos meg kommer smertene opptil 1,5 uke før mens, og det er forskjellig fra mnd til mnd. Kroppen min oppfører seg ulikt hver syklus og jeg har blitt lurt ganske mange ganger av dette ja.. Jeg har ikm neste torsdag (16) og kjenner det allerede i brystene, noen ganger har jeg hatt ømme bryster helt fra 14 dager før mens. Stikkninger i magen også. Dette hadde jeg aldri før jeg fødte, men etter en har fått barn blir ikke kroppen den samme igjen, ihverftall ikke min:-( Nye tegn hver mnd her i gården.. Får håpe det ikke er sånn for deg og at du faktisk er gravid, lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå