Gå til innhold

blir gal, hva gjjør jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ER ikke i form for tida. Er 33 uker på vei. Har akkurat gått ned til å jobbe 50% men har veldig vondt om kveldene og er veldig sliten. I dag har jeg hatt en del smerter i magen og vært helt ferdig. Skulle vel ha gått til legen for å få full sykemelding, har en 2 åring hjemme også.

Men så har det seg sånn at det gjenstår mye opplæring på hun som skal ta over min jobb, så jeg burde prøve å jobbe litt til så hun får mer oversikt. Hun er livredd for at jeg ikke kan jobbe lenger alt nå

Hva hadde dere gjort, vet jo egentlig at jeg må prioritere barnet men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan vel forsøke å gå ned enda mer i stillingen? Være 20-30 % på jobb. Har legen undersøkt deg utover det vanlige?

Skrevet

Er det ingenting som kan overta opplæringen for deg?

Syntes ikke du skal ofre din egen helse og "fritid" sammen med barn og familie for jobben sin skyld.

Jobber du utenom opplæringen? Kanskje det er mulig å få til at du kun tar opplæringen nå, litt intensivt - også sykemelder du deg etter det?

Viktig å ikke lsite seg ut på slutten - skal jo hente krefter til fødsel og barseltid :-)

Skrevet

Det er dessverre en del ting bare jeg kan. Men tror jeg får ta en real runde i morgen og onsdag, med to korte dager og så vurdere å få mer sykemelding. Fordi dette fungerer ikke lenger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...