moota m storebror&lillebror Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg er ikke så veldig flink. Må helst ha slike blomster som tåler masse vann, litt sjelden. Jeg ser de står der og sikkert vil ha vann, men jeg tenker at jeg tar det litt senere.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Får som regel vann når de er på vei ut på kjøkkenet for å hente selv.. Dreper uttallige antall blomster i løpet av året.. Enten får de for mye eller så får de for lite.. Eller så steker sola de. Jeg vet ikke. Trives iallefall ikke her..
katta og co Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Her er det bare ett ord som gjelder: NEI;)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Nei, nå har jeg ikke blomster fordi jeg har vært så lite flink å vanne de.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 hrmmm.... no comment....hehe:P
blond Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 De får en skvett vann i blant, men de fleste plantene tåler tørkeperioder. De som ikke gjør det dør raskt. Er ikke så glad i planter, så det er helt greit for meg.
nov/febmamma Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 Og jeg som trodde det var bare meg.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå