Gå til innhold

Når sluttet dere med barnevogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Storesøster sluttet når lillebror ble født. Da var hun 2 år og 3 mnd.

Prøvde litt med søskenbrett men ble ingen suksess da den ikke passet helt til vogna.

Nå er lillebror 14 mnd og sitter i vogna, han kan ikke gå enda. Og storesøster hun får sitte på.

Har sportsvogn med rygg som kan legges helt ned og de sitter i tog i vogna. Storesøster bak og lillebror foran =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldste var 2 år og 4 mnd da nr to ble født. Kjøpte meg da søskenvogn og ståbrett. Han brukte vogn til han var ca tre år. Yngste har jeg brukt slik citty tralle til og med i sommer når hun har vært med meg alene, dette mest fordi jeg ikke kan bære noen ting eller henne så va enkelt for meg å ha med vogn. Kan ikke huske hun satt noe i den.. Så hun sluttet vel når hun var 3.5 år ca..

Skrevet

Eldste sluttet å bruke vogna et par måneder før han ble 3 år, da ville han ikke sitte i den mer.

Til lillemor har jeg brukt vogna mindre og mindre de siste månedene. Har bare trille. Regner med at vi blir å bruke den noe til det kommer ordentlig med snø, etter det regner jeg med det er slutt med vogn for hennes del. Hun blir 3 om 1 mnd.

Skrevet

2 år hos begge to...:)

Skrevet

Hun var 2,5 år. Lillesøster overtok vognen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...