Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Var hos jordmor i dag, er 9 dager over termin å har ingen ting sjedd fram til lørdag skal jeg på overtidskontroll da. Er første gangsfødene.. Alt var bra med bebi å meg å sånt, men hodet hadde "løsna" det hadde vært festa i 5 uker. Så nå er jeg veldig redd får at bebi skal snu seg helt til seteleie får har en veldig aktiv bebi, er det noen andre her som hodet har "løsna" etter å vært festa? Noen som vet grunnen til dette eller om det kan ha noen påvirkning om jeg blir satt i gang på lørdag eller ikke pga hodet? Tusen takk får svar, hilsen fra urolig førstegangsfødene...
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Har du blitt lovet å bli satt igang på lørdag?? Jeg trodde at de kun satte igang folk i ukedagene,da der er flere folk på jobb osv... Vet hvertfall andre som har måttet komme tilbake på en mandag fordi det var helg... Sikkert forskjellig fra sykehus til sykehus.. Er vel ikke så sannsynlig at babyen snur seg til seteleie når han har lagt i hodeleie så lenge....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå