gravid igjen :) Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 er du fornøyd ? vurderer og abonere, men vil høre hva du syns først
Skravlefruen med huleboer Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Jo, jeg syntes det er bra! Liker ikke MAMMA, det syntes jeg blir for de penere damene på vestkanten (hihi) :-)
en-to-tre Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 har hørt mye bra, så jeg bestemte meg for å abonere. sendte inn for over en uke siden, sånn jeg fikk med sett fra tupperware. men har ikke fått noe enda... merkelig!
gravid igjen :) Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2008 ja det var da littmerkelig.. kanskje du kan sende de en mail og høre ?? jeg tror jeg kommer til og bestille. kjekt med et blad i posten
Skravlefruen med huleboer Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 En uke bare.. ? Det tar tid altså - dersom du ikke får neste utgave i posten (altså ikke den som er i butikken nå) så bør du reagere - tupperware premien kommer etter at du har betalt ;-)
lego Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg synes det var fryktelig ensformig og kjedelig. Og til slutt åpnet jeg ikke bladet engang. (hadde tegnet 2 års abo. ) sa opp så fort jeg hadde mulighet.
OsloMor Skrevet 6. oktober 2008 #7 Skrevet 6. oktober 2008 Herregud, så kjedelig det ble i lengden, det er jo det samme om og om igjen! Mamma er et fint blad med bl.a.gode matoppskrifter:-)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå