gabi83 *med lillebebisen* Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 YESS! Nå har lillemann begynt å sove natta gjennom (han er 6 1/2 mnd..), og DA skal jeg få fart på syklusen snart! hurra! håper tr kommer snart så vi kan begynne å prøve igjen... <3<3 er så glaa!
Vifikkiaugust Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Så flott da! Mi begynte bare for noen måneder siden med det hun... hun er 20 måneder...:-) Ammer du eller?
gabi83 *med lillebebisen* Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2008 Mhm... Ammer myyye enda. Men håper at nå når jeg ikke nattammer så kan TR komme igjen:)) Så utålmodig vettu... Håper på en liten spire i løpet av 09 her også! blir to tette da men, det er baare koselig<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå