Gå til innhold

YESS!


gabi83 *med lillebebisen*

Anbefalte innlegg

Skrevet

YESS!

Nå har lillemann begynt å sove natta gjennom (han er 6 1/2 mnd..), og DA skal jeg få fart på syklusen snart! hurra! håper tr kommer snart så vi kan begynne å prøve igjen... <3<3

 

er så glaa!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott da! Mi begynte bare for noen måneder siden med det hun... hun er 20 måneder...:-)

 

Ammer du eller?

Skrevet

Mhm... Ammer myyye enda. Men håper at nå når jeg ikke nattammer så kan TR komme igjen:)) Så utålmodig vettu... Håper på en liten spire i løpet av 09 her også! blir to tette da men, det er baare koselig<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...