Dolla&Heidi&spire Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Heisann alle sammen! Endelig kan jeg joine denne gruppa! Ahh endelig - er bare så glad! Har prøvd i 1,5 år for å bli gravide og har vært hos gyn pga manglende eggeløsning, og skulle akkurat til å vente på pergo. Var hos gynekologen den dagen jeg skulle ha EL, men hadde ingen egg, så måtte vente til neste syklus på å begynne med pillene. Så da ventet jeg på mensen, og ventet og ventet og ventet. Til slutt bestemte jeg meg for å bare ta en test for sikkerhets skyld - og den var POSITIV!!!!!!!!!!!!! Yeeee!!!!!!!! Har tatt mange tester og er nå i uke 7. Heidi 2,5 år skal bli storesøster! =) Ser frem til denne tiden og ønsker dere alle lykke til!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Hei . gratulerer med spire. Jeg må bare si at dattern din har et fint navn (jeg heter det samme)hehe.koslig at det navnet blir blir brukt.
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Gratulerer såååå masse ))) kjempe morro å høre ))
Dolla&Heidi&spire Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2008 Takk dere! Er så gla happy! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå