Guttemamma til to Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 hmmm.. åssen skal jeg forklare det her da.. Hver gang jeg snyter meg kommer en sånn ekkel og rar lukt i nesa mi og i munnen. Nesten så det lukter og smaker råttent.. noen som vet hva det kan være? bihulebetennelse?
Guttemamma til to Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. oktober 2008 ingen som har hatt noen sånn noen gang? vet det er et sært spørsmål.. he he
Gidder ikke! Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Det høres ihvertfall veldig ut som bakterier! Har du vondt da?
Zyan Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Ja, bakterier luker ille. Betennelse i halsen?? Eller betente bihuler?
Guttemamma til to Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2008 innimellom presser det skikkelig på.. kommer og går. Har jo hatt bihulebetennelse før, men da har det ikke lukta råttent.. kanskje jeg skal ta en tur til legen og ta en crp i morra..det lår vel kanskje ut på det?
Guttemamma til to Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2008 har ikke noe vondt i halsen da.. men kan kanskje være noe der for det.. er skikkelig ekkelt ihvertfall.., tror ikke jeg skal beskrive fargen på gugga som kommer ut.. he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå