Gå til innhold

hva hadde dere gjort hvis....


Anbefalte innlegg

Skrevet

dere kom kjørende på en sidevei med plass til bare en bil og rettrundt svingen stod det to ung gutter 13-15år med syklene sine midt i veien sm går bort til siden av veien mens de ser hånlig på meg og drar fra tisselassen og begynner og tisse mens den andre knyter skoen?

satt der i bilen med to unger som skrek av full hals og ble nesten litt flau forde jeg stod der og ventet på de,vurderte og rygge men trilla frem mot syklene demns i stedet.

de flyttet de til slutt men ble helt satt ut av sitvasjonen,de gapa ett eller annet etter meg når jeg kjøre videre men har ikke peil på hva...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dratt hjem og skrevet om det på dib?

Skrevet

Ristet på hodet og kjørt videre, vil jeg tro.

Skrevet

Hadde sannsynligvis tenkt at dette var to reale drittunger i beste trassalderen. Ville også tenkt at det, utfra oppførselen deres så langt, ikke ville nytte å snakke til dem. ;)

 

MEN noen av disse "drittungene" er faktisk gode snille gutter, selv om de ikke virker slik ved første øyekast, og dersom man snakker ordentlig og hyggelig til dem vil de faktisk flytte syklene av veien. Tror dere det handler om å teste grenser? Ikke vet jeg, men slik er det ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...