Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 har prøvd siden februar..har vært gravid 2 ganger (til sammen ca 3,5 mnd) har nettopp begynnt å prøve igjen etter en mnd pause..
meg & to små vampyrer Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg tror du kan velge litt selv. Hva med 1 pp etter sa? om det var sa da.
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2008 første var sa og det siste var ma.. men bare lurer får ikke skifta på nicket uansett..kommer ikke meg inn på sida mi..
meg & to små vampyrer Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 ok. Hmmm. Jeg vet ikke helt. Men tror kanskje man nullstilles sån bom-messig hver gang? Velkommen tilbake uansett!
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Hva er egentlig forskjellen på sa og ma?? spontan abort og medisinsk abort?? er ikke begge ufrivillige?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 SA er SpontanAbort mens MA er Missed Abortion MA er når f.eks embryoet dør uten at det setter igang en SA, MA`er blir som oftest avslørt på Ultralyd. (uten at jeg er ekspert på området)
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 ummm tror kanskje også det er litt opptil deg selv hva du velger å si. Jeg kunne sagt at jeg er i 6pp siden jeg har prøvd aktivt i 6 måneder tilsammen. Eller jeg kan si at jeg er i 2.pp siden jeg har prøvd i 2mnd etter MA. Selv har jeg valgt det siste da jeg føler at jeg på en måte har startet på nytt med prøvingen... Og til deg som lurte på det med SA og MA. SA er spontanabort hvor fosteret dør og kroppen støter det fra seg. Man merker det i form av blødninger. MA er missed abortion hvor fosteret dør, men kroppen registrerer det ikke. Det blir som regel oppdaget på ultralyd. Dessverre så er det endel som tror at MA er selvbestemt abort, men det er det da altså ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå