Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker dere dere noe spesielt til de små? Min er ca 9 mnd til jul og for liten til å få noe ut av julegaver. Tenkte å ønske meg ullklær evt andre klær i større str og kanskje bøker han kan ha glede av senere.

Hva har dere tenkt på??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det høres veldig fornuftig ut! Minstemann tror jeg skal få en gåbil til jul, ellers fornuftige gaver som klær og bøker. Jeg er ikke tilhenger av mest mulig fra første jul. Eller dyrest mulig gaver. De små skjønner ikke forskjell på 1 krone og 1000 kroner. Vi lurer bare oss selv med dyre gaver og overflod av leker!!

Skrevet

Hehe :-) Spurte akkurat samboeren min om det samme!! Hva skal vi gi henne/hun ønske seg til jul. Hun er 7mnd da, og får vel ikke glede av noen gaver egentlig...!

Men klær og bøker er jo fine ting :)

Vi kan jo ønske oss tripp-trapp -stol osv, men føler nesten at det blir mer til oss igjen...

Veldig vanskelig. hmm...

Skrevet

Ønsker seg klær i størrelser hun kan bruke fra jul og utover våren, en dress hun kan bruke fra februar og ut snø-sesongen da jeg regner med hun går i de tider, iallefall kryper og gjerne vil leke litt i snøen, bøker, leker som er utviklende (fisherprice har mye bra synes jeg) gåbil eller tirllevogn, sko. mye de trenger selv om de er små. men lurt å tenke fornuftig da=)

Skrevet

jenta vår er litt over 10 mnd i jula, og på ønskelista står foreløpig:

Dukke

Dukkeseng

Babyakebrett

Gåbil

Av oss skal hun få barneservise i porselen :)

Skrevet

Smykker og smykkeskrin står på lista her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...