Gå til innhold

He he he.....

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi visste det jo:-)

Hun ble superduperoverkjempe-happy da hun kom fra kveldsbadet og med nypussede tenner og finner den nye sengen sin ferdig oppredd!!! Sååå fin og såååå gøy!!!

Og la seg rett ned, dro dynen over seg og lukket øynene.

Dette var stas.

Men så...........om vi ikke kunne dra sengen helt inntil vår? Om ikke mamma kunne sove sammen med henne, eller at mormor skulle komme med en gang og titte på den?

Så leste vi litt på sengekanten og pratet litt til, og nå er hun på kjøkkenet med meg og forteller at den kan vi gi bort til kusinen, for hun kan jo sove sammen med mamma og pappa istedet!!! Hahahahahahahahahahaha;-D

Dette kan ta tid ja;-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

....og kreativiteten skorter det altså ikke på:-)

For så fant hun ut at hun kunne ta storesengen, så kunne mamma og pappa "få lov" til å sove i nye sengen:-)

Men mamman er av det strenge slaget og kompromisset litt bare. Nemlig at kosedyrene og lille babydukken kunne få sove sammen med henne i sengen hennes. Og at vi kunne synge for dem alle sammen. Så nå ligger hun faktisk rolig og snakker med babyen og bamsene sine. Litt fornærmet, mest trøtt og sikkert litt undrende over at hun ikke skal sove i midten:-)

Og vi krysser det vi har for at hun roer seg.

Skrevet

He he he jeg ser henne for meg, midt i dobbeltsengen, med dere to krøllet sammen i barnesengen;-)

Ja det hadde vært noe det tenker jeg....

Det går seg til, men det tar kanskje litt tid???

Her sover de i hver sin seng, heldigvis..... for det hender jo at de dukker opp en natt i ny og ne. Og det er slitsomt, for Knerten gjør det han kan for å dytte mammaen ut av sengen hennes:-)

Men etterhvert blir det kjempestas med stor seng.

Skrevet

Nå ligger hun musestille under dynen og titter:-)

Men hun ligger iallefall og har tenkt til å sove tror jeg:-)

For trøtt er hun, det er jo sent for små frøkner!

Og lille babydukke ligger pakket godt inn i babyteppet og har fått tåteflaske (helt tom) sånn i tilfelle hun skulle våkne i natt og være tørst;-D

Dette går fint!

Skrevet

Jippi!!!!

Hun sover og det tok nøyaktig 1 1/2 time å få det til i ny seng:-)))))))

Jeg synes vi er flinke jeg:-)

Og sambo synes jeg er flinkest, for han syntes synd på henne. Men med litt erfaring i ryggsekken, så er jeg god til å motivere ham til at dette er til det beste for oss alle tre:-) Så det så!

Så nå er jeg stolt og skal rett og slett ut og gå en kjærestetur:-)

Jippiii!!!

Skrevet

Åh, så moro med ny seng da! Det er jo stas, da, selvom det blir littebitt skummelt å SOVE i den også! ;-)

Blir rent tomt i bingen hos dere nå da!

(Hvis ikke det dukker opp en liten frøken i løpet av natten da - det gjør det hvertfall her, selvom revungene skulle ha nok selskap i hverandre)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...