Gå til innhold

Dere som har peiling på ull!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk to nydelige sett med ull fra ei veninne i dag. Men så etterpå at de var bomull innerst og ull utenpå. Er det varmt og godt å ha på? Eller blir et nesten som vanlig bomull?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hatt flere bodyer av denne typen (fra Cubus) og er egentlig veldig godt fornøyd. Bor på Vestlandet da, så ikke megakaldt om vintern.

Skrevet

den typen med bomull inni og ull utenpå er det enste jeg får på min sønn.. alt klør på han.. til og med superundertøy uten ull i...

den er veldig god og varm på min gutt i hvertfall!

Skrevet

Er også veldig fornøyd med de. Merker ingen forskjell på varmen. Men bomull er veldig mye vanskeligere å få rent på ullprogram! Har måttet kastet bodyer i ull/bomull fordi bæsjen ikke går av i vask... Det er surt!

Skrevet

Bor i vest vi også, så det blir jo nesten aldri noe særlig med minusgrader=) Men tenkte at kanskje de ikke varmer noe særlig?

Skrevet

De er deilige, gode og varme, men foretrekker hel ull. Et minus er at bomull helst skal vaskes på 60 for å bli rent, men disse plaggene må på ullprogram...

Har en gutt på1 år med atopisk eksem som fikk maasse utslett av ull i fjor, nå har han gått med en body med bomull innerst og ull ytterst i tre dager og ser helt fin ut! Så for han og barn som klør lett er det et bra alternativ til ren ull.

Skrevet

Har hatt to bodyer med bomull innerst og ull ytterst, og så vidt jeg har merket er de like varme som bodyene i ren ull.

Det jeg er mest skeptisk til er om de holder varmen like godt når de blir våte, men det har vi ikke prøvd ennå =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...