Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Tenker når småen blir 10-12 mnd.. da har jeg ikke lyst å amme mer, men kan godt tenke meg å pumpe meg å gi melken. Er det noen her som har erfaring med det? Eller er det slik at man fort kan miste melken på denne måten? Har lyst å gi h*n morsmelk så lenge som mulig, men ikke amme en 2 åring!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har fullpumpet til begge mine barn i ca 6 mnd. Det er overhode ikke å anbefale. Mye arbeid! Det er vanskelig å opprettholde melkeproduksjonen hvis du ikke står på.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Ja, jeg pumpet i fire måneder. Det skal noe til å opprettholde melkeprodukjonen, men det går., Jeg pumpet hver tredje time døgnet rundt.. Gikk greit, men det var første barnet. Hadde nok aldri orket på sammenivå om jeg hadde hatt flere barn.... Det sliter mye mer på brystvortene å pumpe. Mine blødde noe sinnsykt så jeg måtte slutte fordi et kome så mye blod i melken mot slutten..Ingenting hjalp heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå