Gå til innhold

syv mnd, hvordan er natta deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sover to lurer om dagen her(siste kl fire), legger seg kl åtte(eget rom). Sovet natta igjennom to ganger, men som oftest er jeg oppe ofte..

I natt var det ille, fra 24-0530 var jeg oppe 13ganger, enten for å gi smukk eller melk. han drikker kun et par slurker, før han sovner igjen..

Når klokka var 0530 sto jeg på soveromsgulvet og gråt, var så utrolig sliten og trøtt, da våknet mannen min, og tok over.. gutten min sovnet ordentlig rundt syv, sov da til kl ni.. ikke så rart kanskje, med tanke på natta..

Trenger hjelp! får ikke noe godt svar fra hs..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min blir syv mnd om en uke. Han vil ikke ha noe særlig grøt (eller annen mat for den saks skyld), så her går det i pupp. Han spiser ca annenhver time på dagen og det går som oftest 3 timer på natten mellom hvert måltid..........utrolig slitsomt, men hva gjør man.... HS har sagt jeg kan avvenne han selvom han ikke spiser mat, altså blir det skriking. Vi driver og pusser opp, så han kan ikke få eget rom på en stund ennå. Derfor vil jeg ikke avvenne han via skrikekur ennå, for han sover jo hos oss.......vet ikke om jeg har så lyst på skrikekur heller. Men som sagt, du er ikke alene. Jeg må opp 2-3-4 ganger på natten. Han tar ikke smokk heller da, så det går liksom ikke ann å lure han litt heller. Jeg håper bare tiden hjelper og at han lærer seg å sove lenger til slutt. Vi får holde ut, så går det nok bedre om noen måneder. Klem.

Skrevet

Glemte å nevne at han sover to ganger på dagen. Tilsammen kanskje 2-3 timer. Sover aldri etter halv fire-fire. LEgger seg 18.30 hver kveld og det er ikke problemer med leggingen. Problemet er bare at han våkner så ofte og skal ha mat. Vi står opp i syvtiden hver morgen.

Skrevet

Jeg har ikke akkurat noen råd, men kan si at tulla mi på snart 7 mnd de siste to mnd har vært mye våken om natta. Går litt bedre nå, men er fortsatt en del oppe. Hun legger seg ca 19. Så våkner hun noen ganger hvor vi må putte inn smokken. Får pupp ca 24 og sover som regel igjen til 4. Da er det litt jobbig å få henne til å sovne igjen og må putte inn smokken flere ganger. Er vi riktig uheldige tar det to timer før hun sovner igjen. Og uansett; hun våkner ALLTID ca 0630.

Tror hun begynte å våkne så mye på natta fordi hun trengte mat i forbindelse med at hun ble mer aktiv. Nå får hun fire måltider med mat i tillegg til pupp, men akkurat som om hun har vendt seg til å våkne. Og vi har forsøkt å nattavenne henne, men etter 5 dager ga vi opp.......

Lykke til i natt!

Skrevet

Hun sover forresten på eget rom og sover 2-3 ganger om dagen, alt fra halvannen til fire timer.... Men natten er som regel helt lik uansett.

Skrevet

Min gutt er 7 mnd og har begynt å våkne mer på nettene, ikke så ille som din da, men hadde hadde en ukes tid hvor han våknet mellom 22-00 og nektet å roe seg før han fikk to slurker melk (utenom natt måltided og smokkeutfall. I natt gjorde han ikke dette, men våknet en gang for mat og kanskje 3-4 ganger for smokk, men det var mer han pleier. Det er mye som skjer med de rundt denne tiden, de lærer masse nytt, så jeg vil tro det er derfor de våkner så mye, kroppen er urolig for tiden. Satser på at det er en fase som går over snart.

Skrevet

Gutten min får grøt til frokost og kvelds, brød med leverpostei til lunsj, og middagsglass..i tillegg til melk tidlig morgen og før han legger seg, så burde jo egentlig holde.. lurer på om jeg burde nattavvenne han, sette hardt mot hardt..

Skrevet

7,5 måneder og natt fra 1930 til alt fra syv til 9. Idag var klokken ti på ni da jeg våknet uten at han hadde laget en eneste lyd. Og lå bare å smilte i sengen da jeg kom inn å hentet han.

Er noen få netter inne med smukken en gang eller to, men ellers er det helt stille fra rommet. Vært slik siden vi flyttet han på eget rom rett før fyllte 7 måneder.

Skrevet

Ikke tid til å spise på dagen her for tiden - mest pupp fortsatt... Fører til intense ammenetter som jeg gjerne skulle sett enden på... :-s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...