Mirakeljenta08 Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 noen her som har barn som ikke trives i barnehagen... gutten min på over 2år har alltid elska barnehagen ,en nå gråter han en del til tier. jeg har vært mye vekk fra han pga min ekstrem prematur datter men har brukt all min tid på han.. han gråter når jeg hente rog leverer... dette skje rnår lekemkameretene hans ikke e ri barnehagen og når de faste som jobbe rikek er der å det er myevikarer.... noen som har opplev... er detet savn etetr mamma er så sårt
me&my <3a&b<3 Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 vi hadde det problemet i sommer, sønnen min ble utrygg fordi han ikke kjente de som var der. Dette er jo også noe som kan komme i perioder, skal ikke så mye til før småe barn blir utrygg.
Mirakeljenta08 Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2008 det er så sårt... så håper det gr over.... s hjelper sikkert når høstferien er over.... men vont for mammahjerte.. så håper han ike biner seg s til meg..... redd mamma skal reise
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå