Kosel Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Vi er noen som har snakket om den 12.oktober. Så da sier vi 12.oktober kl 13:00 - skal vi si i Frognerparken ved "Monolitten"(er det ikke det den høøøøye statuen heter da...?) Ta med engangsgrill og pølser så tar vi en utelekedag før det blir vinteren! Vi er hvertfall en tre fire stykker som skal det så det er bare for andre å bli med!! Gi gjerne tilbakemelding her eller PM. Mammaer og pappaer - barn i alle aldre -alle er velkomne!! Blir så hyggelig så!!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 du har sett at jeg reiser til tunisia 11 okt du! din dritt. du vil ikke ha meg med *løper inn på sengen og gråter frebrilsk* hehehe
Kosel Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2008 Ja, for jeg syntes jo kjeeeeeeempe synd på deg som får dra til Tunisia! Nei,den der snuppa, den må du lengre utpålandet med;)
winneboo Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Hadde hatt kjempelyst til å være med men datteren min er hos faren sin til helgen så hun kommer ikke hjem før utpå søndagskveld. Men blir gjerne med en annen gang da
¤ my precious ¤ Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Vi er med! Gleder oss til å se dere igjen, veldig lenge siden sist... :-)))
mamma til lille lu:) Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Bra intiativ! Skal prøve å få blitt med på d:)
cynthia Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 Hadde vært kjempe hyggelig å være med, men passer ikke den dagen, men blir gjerne med en annen dag. Fint om noen sier ifra hvis det avtales flere møter:)
Kosel Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. oktober 2008 Om det ikke står noe her kl 10 på søndag morgen så møtes vi som avtalt! Kryss fingrene for at været er ok!!
Pjokkenogmamma Skrevet 11. oktober 2008 #12 Skrevet 11. oktober 2008 Hei, jeg skulle gjerne blitt med, men jeg og småen er ganske forkjølet og blir heller med neste gang. Ha det kjemepefint dere som drar, så sees vi neste gang.
Kosel Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #13 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg og ei venninne og våre to guttebasser kommer hvertfall!
Kosel Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #14 Skrevet 12. oktober 2008 Det er en nydelig dag med strålende sol! Fortsatt kommer jeg og mini, ei venninnne hennes mini og kjæreste til å møtes for lek og grillings i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå