Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Odenwalder holly både til tuppa på 2,5 og til babyen som snart kommer.
Matildesnusk + lille ups Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 En voksi aktiv som skal selges (lyst på?), og en 7am enfant
millie+2klumper Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 den nye voksi posen med pingvin pute på og ull i bunnen. Den er utrolig fin:)
3b@rnsmor-30* Skrevet 6. oktober 2008 #8 Skrevet 6. oktober 2008 har bare hatt voksi til mine to jeg. veldig fornøyd med det!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 6. oktober 2008 #9 Skrevet 6. oktober 2008 http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=83&category=vognposer Dunposen på denne siden.
-------- Skrevet 6. oktober 2008 #10 Skrevet 6. oktober 2008 Posen jeg brukte da jeg var baby, med cord på utsiden og ull inni.
LegallyBlond Skrevet 6. oktober 2008 #12 Skrevet 6. oktober 2008 En voksi-pose, den brukte vi da de var babyer og nå er den i sovevognen til minsten. Varm og deilig pose, bare synd den er litt klumpete og at min ikke har huller til 5-punkts sele. I sportsvognen har vi en ticket2heaven dunpose 115 cm, veldig god, lett og myk pose som holder hele vognperioden. Den er vind og vanntett, noe som er supert siden vi ikke har fotpose til vognen.
anesam Skrevet 6. oktober 2008 #13 Skrevet 6. oktober 2008 har en vanlig voksi pose, og en voksi aktiv 0-6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå