Gå til innhold

hvilken vognpose har dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Odenwalder Lammy.

Skrevet

Odenwalder holly :) både til tuppa på 2,5 og til babyen som snart kommer.

Skrevet

En voksi aktiv som skal selges (lyst på?), og en 7am enfant

Skrevet

den nye voksi posen med pingvin pute på og ull i bunnen. Den er utrolig fin:)

Skrevet

Voksi, helt vanlig mørkeblå fra 2004:-)

Skrevet

har bare hatt voksi til mine to jeg. veldig fornøyd med det!

Skrevet

Posen jeg brukte da jeg var baby, med cord på utsiden og ull inni.

Skrevet

En voksi-pose, den brukte vi da de var babyer og nå er den i sovevognen til minsten. Varm og deilig pose, bare synd den er litt klumpete og at min ikke har huller til 5-punkts sele.

 

I sportsvognen har vi en ticket2heaven dunpose 115 cm, veldig god, lett og myk pose som holder hele vognperioden. Den er vind og vanntett, noe som er supert siden vi ikke har fotpose til vognen.

Skrevet

har en vanlig voksi pose, og en voksi aktiv 0-6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...