Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Eller hører det til under spekemat??? ))) Har veeeeeldig lyst på fårepølse akkurat no )))) hehe...
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 du kan spis det du vil....jeg personelig mener at all denne hysterien rundt mat og gravide er bare tull...har 3 friske jenter og spist både spekemat...røykalaks...jordbær osv osv osv og det kommer jeg til å gjør no og...bare pass på at det ikke er surt eller gått ut av dato...eller ligget åpent lenge
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Det blir vel egentlig en vurderingsak. Følger man råd fra matportalen så skal man ikke spise det:o( men jordmoren min sier at så lenge det er "ferskt" så er det mikroskopiske sjanser for at det skal inneholde farlige organismer. Så hun sier at det bare er å spise... MEN,når det er sagt, så kjøpte jeg saltpølse til resten av familien i dag, og jeg har bare så vanvittig lyst på det selv...men jeg styrer unna. Det er så mange meninger om dette. Du får ha lykke til med valgets kval;o)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Det hører inn under spekemat, ja. Så det er ikke anbefalt å spise under graviditet. Hva du selv velger å gjøre er jo opp til deg, men kanskje litt kjipt i ettertid hvis noe går galt og du vet du har spist noe som ikke er anbefalt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå