Gå til innhold

For eller mot OL i Tromsø?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er mot. Snakk om å presse infrastrukturen til det maksimale. Vi har ubrukte flotte arenaer på Lillehammer, trenger ikke bruke 100 milliarder en gang til. Jeg er nordlending og imot!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også nordlending og imot.

Synes det er en helt idiotisk idé å skulle bruke så mange milliarder på noe som er over i løpet av noen uker.

Tviler veldig sterkt på at det kommer til å bli noen stor økning i turiststrømmen bare fordi det har blitt arrangert OL der.. Hvor mange nordmenn har planer om å reise til Salt Lake City eller Aten fordi de så det på tv under OL for noen år siden!?

Nei, da kan de heller bruke pengene på noe fornuftig!

Skrevet

jeg er i mot.

samme argumenter som dere to nordlendinger.

Skrevet

Jeg bryr meg faktisk, men om jeg må ta et standpunkt, så blir det nei.

Skrevet

IMOT...Grunnen til at vi har så få turister i Norge er ikke fordi folk ikke vet hvordan det er her, men fordi det er svinedyrt å feriere her. Ett OL fikser ikke det!

Skrevet

IMOT.

grunn: vi har rett og slett mange andre mer samfunnsnyttige saker å bruker penger på!

Skrevet

I utgangspunktet så er jeg ikke imot at vi skal ha OL til Norge igjen, men ikke uansett pris. Når de klarer å feilberegne prisen så mye som det de har gjort og man må skaffe dobbelt så mye penger, så er det tullete å skulle mene at man blir "sviktet" når man får nei. Og jeg har ikke tro på at de klarer å holde det nye prisoverslaget heller og da blir det noen nye milliarder som skal skaffes og de må jo tas fra et sted...

Man kan bygge mange fotballbaner og svømmebasseng som kan brukes av barn over hele landet for det man må betale for å ha et OL.

Skrevet

Nei takk

Skrevet

Imot.. Av flere årsaker..

Skrevet

Jeg er i mot av den såre enkle grunn at jeg synes pengene kan brukes på noe helt annet.

Skrevet

Imot. Så mye "nyttig etterbruk" som det ble av Lillehammer OL, skjønner jeg ikke at de argumenterer med at det ville gitt så mange muligheter til Tromsø... Bruk pengene på noe samfunnsnyttig!

Skrevet

for for for for for for for for for for!!!!!!!!!!

Og Paule skulle hatt sparken. Men noen diskusjon om dette gidder jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...