Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Her går det på samtidig som jeg starter bilen. Barna får heller aldri lov til å sitte uten.. Bilen min hyler til folk har tatt på seg bil belte i fram setene, veldig greit. Jeg er veldig streng på at folk som sitter på med meg skal ha belte på seg. Før i tiden stoppet jeg bilen og nektet å kjøre videre før alle hadde tatt på belte, ikke alle som likte det. (de unge tøffe ville sitte uten), men de ble leie av å sitte der å tok det på til slutt, sure som bare det.. Men er sjåføren sitt ansvar mener jeg, og jeg vil ikke bli knurt av en som sitter bak meg uten bil belte..
Korse76♥ Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har på meg sikkerhetsbeltet uansett hvor kort tur det er. Nå kjører jeg volvo, hvilket betyr et sabla liv om jeg ikke har det på også, men har blitt en god vane når jeg sitter på også, føler meg "naken" uten nå.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Om jeg kjører eller sitter på - alltid bilbelte. Det samme gjelder mannen og sønnen.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg tar det alltid på når jeg har ungene i bilen. Hender jeg dropper det når jeg er alene i bilen og bare skal et kort stykke. Vet det er dumt;)
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har alltid på bilbelte. Det er en god vane.
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Ja, bestandig. Insisterer også på at folk som sitter på med meg tar det på.
katta og co Skrevet 6. oktober 2008 #7 Skrevet 6. oktober 2008 Bruker bestandig bilbelte. Er tryggest det.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 7. oktober 2008 #8 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg kjører ikke en meter uten at alle i bilen er fastspent. Eller, dvs, rygger i garasjen uten belte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå